Specijalne jedinice MUP-a KS na stazama: Da li će sigurnost skijaša na Bjelašnici i Igmanu biti na višem nivou?

Bjelašnica danas

Specijalna jedinica MUP-a KS od sutra će biti u skijaškim centrima na Bjelašnici i Igmanu te u toku sezone pokušati dovesti u red haotično stanje koje na stazama vlada punih dvadeset godina.

  • Pripadnici Specijalne jedinice MUP-a KS danas su preuzeli sezonske karte i počeli sa organizacijom jedinica – potvrđeno je za ski.ba.

Na ovaj način će se riješiti jedan od najvećih problema na stazama Bjelašnice i Igmana, problem sigurnosti od osoba koje voze nekontrolisanom brzinom i koriste prelomnice na padinama za izvođenje skokova opasnih po život skijaša koji se u datom momentu zadese u tom dijelu staze.


ZOI’84 već je postavio pravila ponašanja na skijalištu i u narednim danima planiraju postaviti znakove upozorenja te zaštitne ograde sa tzv. “lijevcima” na mjestima spajanja dvije i više staza.

Problemi su bili i neuređene, često kamenite staze i trase lifta ali ove ski sezone primjetno je poboljšanje Obzirom na nedostatak snijega i niskih temperatura, preuranjeno je suditi o tome. Ostaje da vidimo.

Skijaši i posjetioci kažu da su problem i neki uposlenici koji pokazuju nemar prema radnom mjestu.

Bilo bi lijepo da korisnici usluga ZOI’84 konačno dobiju slijedeće:

  • Redare (Policiju) na stazama.
  • Označene i uređene staze.
  • Uređene trase lifta.
  • Oznake za smanjenje brzine kao i oznake na mjestima gdje se spajaju dvije staze.
  • Na usluzi prijatne uposlenike koji dodaju lift ili pomognu sjedanje na žičaru svakom korisniku kojem je to potrebno.
  • Uređen i pristupačan prilaz liftu.
  • Izdvojenu stazu (poligon) za treninge klubovima
  • Poligone sa pokretnom trakom za djecu i odrasle koji tek uče.
  • Poseban ulaz na liftove i žičare za ski klubove i škole skijanja.
  • Ski centar da radi sa 100% svojih kapaciteta. Sve staze uvijek budu uređene na način da nikad nema kamenja ni šiblja.
  • Da se javno navede šta su obaveze i dužnosti uposlenika i da se na mjestu gdje se kupuju karte otvori knjiga žalbi i pohvala gdje će korisnici imati priliku iskazati svoje mišljenje.
  • Istaknuti telefonski broj inspekcije koju može pozvati svaki korisnik ukoliko ima problema koje ne može riješiti sa uposlenicima ZOI’84.

Što se tiče etike ponašanja skijaša ona je već definisana i bilo bi poželjno odrediti kazne za svako nepoštivanje navedenih pravila. Za sve one koji se nisu naučili bontonu na skijalištu, evo i podsjetnik: